onsdag 14 september 2011

Ultraljud from hell....

Attans vad illa det gick idag. En Harry som inte var på topp och fick panik när läkaren försökte hålla fast hans armar. Jag fick nog och reste mig med Harry. Jäklar vad det gjorde ont i mig idag. Luften gick ur mig totalt och jag är så trött nu. Ingen vill Harry illa men att säga att han är för liten att acceptera och för liten för att komma ihåg köper jag inte alls!Jag sa att jag inte klarar mer och de får boka en tid för att göra klart och tyvärr då med dormicum...Utmattad är det minsta man kan säga att jag är idag. Ledsen, mycket ledsen.

Det hela vägdes upp av en underbar sjukgymnast som fick Harry på andra tankar efteråt. Hon vill få in Harry på förskola ett par dagar i veckan underett par timmar och när det äter som en slags behandling för att få igång hans ätande. Hoppas, hoppas kommunen är med på noterna för det tycker jag verkar jättebra!

Vikt 10160g!!!Pox 78-80% fin fint!







3 kommentarer:

  1. :( usch, förstår att du känner dig utpumpad. Det tar oerhört på krafterna.

    kram

    SvaraRadera
  2. Stackars Harry och stackars dig! Skönt att sjukgymnastiken gick bättre!

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt söt liten kille du begåvats med Lisa!!! :-) Håller tummarna för förskolematen. Kram Catrin

    SvaraRadera