onsdag 28 september 2011

Lugn dag i soffan

Vi har slöat idag jag och Harry. Vädret har varit sisådär och vi har upptäckt Disney junior. Harry har kollat på Djungel hjul typ hundra gånger och vi har legat och myst i soffan. Jag hann läsa flera kapitel i en bok och det har inte hänt på evigheter. Han är så himla gosig när han vill vara det. Han kan vara påfrestade intensiv och jag kan bli trött MEN vad det väger upp när man bara får mysa med honom och han sitter och klappar mig på armen. Mitt hjärta smälter.

Tyvärr tror jag att det är ett tecken på att allt inte står rätt till men jag avvaktar ett tag så får vi se...Han hostar lite i sömnen nu men det behöver ju inte betyda något...

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på min lilla skatt när han sover i sin lilla säng jämte min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar