söndag 6 oktober 2013

Oj....

Det var länge sedan vi sågs nu. Min energinivå har varit i bott. Jag har inte orkat någonting förutom det som måste göras. Jag kan väl börja med att säga att vi mår bra. Harry har vuxit en massa och utvecklingen går i en rasande fart.

Jag har inte orkat skriva, nästan varit rädd för att logga in här. Jag vet inte om ni finns kvar? Jag känner iallafall att energinär på väg tillbaka. Jag har gått ner i tjänst och är nu hemma med Harry på måndagar, superskönt.

Vi kom precis hem från en härlig solsemester på Mallorca. Det var skönt att bara få vara och utan måsten.

Det här blir ett kort inlägg men jag ville bara säga att jag är på väg tillbaka till bloggen och jag har saknat den mer än vad jag visste...

Kram

5 kommentarer:

  1. härliga nyheter för en anonym cyberföljare!
    kram!!

    SvaraRadera
  2. Vi är kvar! Skönt höra ni är på väg uppåt! Ta hand om er! Kramar

    SvaraRadera
  3. Skönt att ni mår bra!! Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att ni har det bra. Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag heter Klara och skriver just nu kandidatuppsats vid institutionen för nordiska språk vid Uppsala universitet. Till grund för mitt ämnesval ligger ett samarbetsprojekt mellan Uppsala universitet, Akademiska sjukhuset i Uppsala, Astrid Lindgrens barnsjukhus i Stockholm och Karolinska institutet där syftet är att undersöka hur man bäst utformar information till föräldrar eller gravida, med eller utan partner, där barnet eller fostret diagnostiserats med hjärtfel. I min uppsats kommer jag att undersöka och titta närmare på hjärtebarnsbloggar då man utifrån en förstudie tagit reda på att personer i denna situation intresserar sig för andras personliga erfarenheter i form av bloggar. Mitt material kommer bestå av ett antal olika inlägg ur ett antal olika hjärtebarnsbloggar. Materialet kommer att anonymiseras, det vill säga att namn, platser och annat som kan avslöja personers identitet kommer att tas bort. Min fråga är om jag skulle kunna få använda mig av material från din blogg? Hör gärna av dig om du vill veta mer: klara.runesson.5802@student.uu.se

    SvaraRadera