onsdag 5 oktober 2011

Tråkväder, och uppladdning...

Tråkigt väder idag...Vi har varit på sångstund och fikat. Harry älskar att sjunga, vi var på öppna förskolan igår och sjöng. Dår bakades det kanelbullar som vi fick smaska på efter sången så nu har vi haft två dagar med sång och fika. Det gillar jag och Harry.

Ute öser regnet ner och det är tråkigt. De gräver ner någon slags kabel utanför och Harry står som klistrad på altanen för att se när trakorn eller grävmaskinen åker förbi. Jag hoppas han tröttnar snart och vill gå in ch mysa i soffan istället...



För bara en vecka sedan kändes det som sommar. Harry övade på sin golfsving i trädgården och vi mådde gott i solen...



Idag laddar vi inför imorgon. Ultraljud med dormicum är det som gäller. Lite ledsen för jag vill inte...känner ångest bara jag åker dit. Konstigt, åker jag till Göteborg så är det nästan "roligt" att komma till sjukhuset men Borås ger bara ångset... Tror jag måste gå igenom lite med dem om vad jag vill ha ut av vården där. Och hur jag vill att bemötandet ska vara...Harry har också känslor och de respekterades verkligen inte sist...

1 kommentar:

  1. Vad härligt att se de fina bilderna på Harry. Ta och prata med dom i Borås, era känslor måste respekteras, speciellt Harrys! Lycka till imorgon.

    SvaraRadera