tisdag 8 maj 2012

Härliga Harry

Härliga härliga Harry! Han har återigen varit sjuk. Höstblåsor har vi nu avverkat så det behöver vi inte oroa oss över att få någon mer gång. Hög feber och ett trött litet barn men s tur var väldigt få prickar och inga i munnen!

Nu är min prins frisk igen och våren spritter i kroppen på honom. Energin sprudlar och livsglädjen likaså! Förskolan är underbar och han längtar dit. Hans utveckling går framåt på alla sätt och vis och det är fantastiskt att få vara delaktig i hans utveckling.

Människor i hans närhet är verkligen viktiga för honom nu och han drar långa haranger om farmor, mormor, morfar och alla sina kompisar. Han är kreativ och driven blandat med en hel massa trots som får mig och Daniel att gå upp i atomer av frustration ibland.

Men sen kommer det där ljuva mysiga tillbaka. Ikväll fick jag säkert tio pussar på munnen när han skulle sova och den allra varmaste kram man kan tänka sig. Då smälter hjärtat. När jag var på gymmet innan ikväll träffade jag en mamma som har barn på samma avdelning som Harry och hon berättade att Harry hade gett henne en slängkyss idag. Myspys killen som gillar att flirta och kramas nu för tiden!

Ja livet är faktiskt rätt skönt just nu.

1 kommentar:

  1. Härliga Harry.Man bara älskar den ungen så söt.

    Idag fick jag en jätte härlig kram av din fina Harry.Och Så kramade han Alicia så gott med.
    Nu kommer det massa ord och lite meningar jätte kul att höra..Det är såna fina barn på snigeln och sen har dom underbara fröknar oxå..Sen kan dessa små underbara liv testa oss föräldrar till max=)

    SvaraRadera