måndag 4 juni 2012

Feber igen...

Jaha, då har vi avverkat en helg med ett febrigt barn. Förkyld och snorigt är det och det vägrar ge med sig. Imorses tyckte jag han var piggare men han fick ändå vara hemma från förskolan. Tur var väl det för fram på eftermiddagen hade han 38.7 i temp. Det är så tråkigt med alla dessa sjukdomar. Jag hoppas han blir lite starkare snart och inte åker på varenda liten bacill som far i luften. På fredag är det dags för tandläkaren och för ultraljud på hjärtat. Jag hoppas att allt ser fint ut men jag har mina misstankar om att det ä början till en försämring. VI får se vad vår käre doktor har att säga. Harry ska få dormicum, jag hoppas det är sista gången vi behöver ge honom det. Det är inte roligt att behöva droga sitt barn för att undersökningen ska fungera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar