tisdag 14 juni 2011

Sommar, sommar, sommar

Sommaren är här, eller den var här men nu har den tagit semester en stund. Harry gillar läget, här nedan hänger han lite med sin morfar. Han har dem allihop lindade kring sitt finger. Han gastar och har sig, en bestämd ung man tror jag minsann att vi fått! Huga, det är på gott och ont.

Han fick en pool i värmen och den är mycket uppskattad. Fylld med varmt vatten sitter han där länge, länge och leker, härligt att se.

Idag ringde jag sektionsledarna och tydligen ser det ut som om Harry får sin kat nu. Jag ropar inte hej än men det verkar som om två veckor är det dags...uscha...tyvärr samtidigt som vi skulle ha barnvakt för att gå på Iron Maiden, nästan den enda aktivitet jag planerat...typiskt. Jag såg uteserveringarna fladdra bort, som jag längtat i flera månader men Harry kommer alltid först!!!

Den lilla sötfisen går snart själv nu, släpp taget om mitt finger och vandra iväg säger jag samtidigt vet jag inte om jag är laddad för det än...En sak som är säker iaf är att sommaren kommer med energi och allt känns lite lättare.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar