onsdag 8 juni 2011

Varma härliga dagar?

Helgen har varit härlig. Vi har varit ute och njutit varje minut. Mitt lilla gryn kämpar på så gott han kan. Lcklig och illblå är han. Snart släpper han nog taget om min hand när han ska gå.

Idag ringde jag till Östra för vi har inte fått någon kallelse till en kat än. Fick då rda på att Anders inte bestämt sig än hur han vill göra och att kat-schemat är fullt om Harry inte är akut. Hoppas på riktiga svar imorgon....

Idag har vi varit inne, Harry är helt prickig av värmeutslag och kallsvettig. Han verkar klara värmen dålig nu, känns som om vi får ta det lite lugnt ett tag nu.

Mi ljuva prins, han snackar hela tiden nu. Mest säger han mamma, pappa, titta, den... och en massa jidder.

Jag är orolig över sövningen, men det vill jag helst inte tala om. Min hemlis med er... Fyyyy, min prins...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar