torsdag 11 oktober 2012

Håller andan

I natt håller jag andan. I natt ber jag alla böner jag kan. I natt håller jag tummar och tår. I natt hyser jag hopp om livet.

I natt får älskade W ett nytt hjärta och jag hoppas vid mitt liv att hans kropp tar emot det.

Tårarna rinner för honom, för hans familj som återigen vågar hoppas på livet. Mina tårar rinner även av sorg för familjen som mist sitt barn och varit så modiga att de donerar organen och ger bort den finaste gåvan som finns, livet!

Mina tankar ännu chock och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är som att vänta på att någon föder barn och man vill veta när det är klart, fast mycket mer omtumlande och ångestfyllt för det finns så många hinder på vägen.

Alla mina tankar, all min kärlek, mitt hopp och min styrka skickar jag till familjen i natt. Måtte det gå bra!!!!!

1 kommentar:

  1. Usch! Hoppas verkligen att allt har gått bra för pojken!
    Följer din blogg, men har tidigare inte lämnat något spår! / Lina

    SvaraRadera