lördag 3 november 2012

Harry stora killen

Harry kallar dig själv för stora killen och favoritorden är cool och tuff. Han ska ha på sig de tuffa gunnistövlarna och de coola jeansen.... Jag skrattar när han poserar här hemma. Sötnöt! Idag badade vi och tog bort tegadermen efter katen och då pratade Vinolin sjukhuset under tiden. Harry tyckte att det varit ok men sen sa han att det gjorde om när doktorn "spikade i hans hjärta" Jag fryser till is då. Vad kommer egentligen vårs hjältar ihåg från sina operationer och vilka ärr förutom de synliga sätter sig i dem? Jag tröstar miG idag med att mina lilla kille är glad och älskar sig själv och oss. Han har verkligen tankat kärlek i sedan vi kom hem. Jag har burit honom överallt och sen har vi suttit uppkrupna i soffan och tittat på nalle Puh i iPad:en typ hundra gånger. Men är det det han vill nu så blir det så. Jag tror både han och jag behövt känns varandras närhet och bli trygga igen. Trevlig helg! Vi ska fortsätta att bara mysa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar