torsdag 21 februari 2013

Vilken lycka!!!

Vi är hemma och vi är trötta, därav inget bloggande. Vi kom hem sent i måndagskväll och tiden har gått i ett sedan dess.

Igår kom Marie, min kära vän och kollega ut med presenter till oss från jobbet. Harry var i himmelriket, han kunde inte fått finare paket.

Paketen var en riktig fullträff då Harry älskar Bilar. Jag blev så glad, världens finaste kollegor som tänker på oss! Jag har ett bra jobb med fantastiska kollegor och elever. Den omtanken värmer.

Vi är verkligen lyckligt lottade när det kommer till stöd runt omkring oss. Vänner och familj har verkligen visat att de finns där för oss under den här tuffa tiden som varit och är.

Jag ska försöka ta mig i kragen och skriva ett inlägg i kväll om det som varit det senaste. Mycket positivt har hänt med inslag av en del bakslag men överlag så är allt bra och vår kille är glad och rosa.

2 kommentarer:

  1. Hej! Så kul att höra att ni är hemma och att det går så bra för Harry! Vilken skillnad det är på honom. Jätte fin färg i ansiktet. Idag när jag sa till Sven att vi behövde skynda oss lite för vi ska till förskolan så säger Sven: Harry! Nej sa jag han är på sjukhuset. Sven: hos doktorn? Jag: ja. Sven: han måste hinna! Jag: vaddå hinna? Sven: Hinna förskolan!! Med detta vill jag bara tala om att Harry är saknad på förskolan och att vi hoppas att han snart kan vara tillbaka hos dem! Kram Sandra!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att höra! Vilken kämpe han är, Harry. Tack för efterlängtad uppdatering.

    SvaraRadera