måndag 12 juli 2010

Kärlek




Jag är kär. Jag är kär i dina klara nyfikna blå ögon. I dina uttryck, du pratar med hela kroppen. Jag är kär i stunden innan du vaknar och i stunden då du suckar förnöjt för att sedan somna. Jag är kär i stunden då du finurligt tittar på oss för att sedan spricka upp i ett leende och ett gurglande skratt.

Vad skulle jag göra utan dig? Mitt älskade barn.


Dagens vikt 6220g och 63,2 cm lång.
(Kräkts väldigt mycket senaste vecksn men en liten viktuppgång ändå. Längden tror både jag och BVCsköterskan är lite längre men det var inte läge att sträcka honom mer idag. Vi gör ett nytt försök på onsdag).

3 kommentarer:

  1. Ja han är så otrolit söt när han ler er ljuva Harry!! Puss från ellan

    SvaraRadera
  2. Såå söööt han är, lille Harry! Kram Marty

    SvaraRadera