söndag 25 juli 2010

Sommar, sol och väntan

Nu har semesterkänslan infunnit sig ordentligt. Vi hat spenderat helgen i goda vänners lag på Hönö. Jag har återhämtat mig från min galloperation, plåstren och stygnen ska sitta några dagar till sen åker de av. Magen stramar en del än men jag vill inte ta fler tabletter nu, det går över snart tror jag.

Imorgon är det måndag och då vankas det sjukhusbesök i Göteborg. Vi väntar fortfarande på operationstid. Det känns lite som att leva på lånad tid. Jag vill ha ut så mycket som möjligt av dessa dagar hemma. Träffa vänner, semestra och njuta av Harry...

1 kommentar:

  1. Jag hittade denna blogg av en slump. Vi har också ett hjärtebarn och när jag såg bilder i bloggen insåg jag att vi va på 323 ett tag samtidigt. Men vi pratade nog inte med varandra. Jag var ganska frånvarande under tiden där pga chock. Vi kom dit i slutet på maj och åkte hem en månad senare. Nu har vi varit hemma i lite mer än en månad.Vi kämpar för att få balans i livet. Den måsta infinna sig. Snart. Ta hand om er och er lilla hjälte!!/ Hälsningar från Lisa m. familj.

    SvaraRadera