söndag 28 augusti 2011

Bättre igen?

Upp och ner, fram och tillbaks. Jag blir inte klok på lilleman. Nu är svettningarna bättre igen och han äter bättre också. Igår sov han över hos mormor och där hade han minsann varit ett riktigt litet matvrak. Det verkar som om turkisk yoghurt med mosad banan är en ny favorit.

Vi spelade brännbollsturnerning igår och idag är kroppen totalt ur funktion. Smärta. Hur otränad kan man vara? Det har inte varit det lättaste att hänga med Harry idag..men det är bara att bita ihop och låtsas att muklierna inte värker...Jag bävar ör imorgon ör jag har hört att andra dagens träningsvärk brukar vara ännu värre...huga..

1 kommentar:

  1. hej
    tror du inte att det har lite med vädret att göra också? Vi kan ju må dåligt av väderändringar och vid tryckande väder. Och jag vet att mina barn och då särskilt Elin är känslig för när vädret ändrar hela tiden. SEn är det som du säger det kommer och går nog lite.. Alla har vi våra ups and downs fast det märks tydligare på våra små busbarn :) (skulle du vara orolig RING och fråga, bättre fråga en gång för mycket.. ;) tillslut lär du dig hur hans svägningar är) Och lita på din intuition!!! För du är världens bästa mamma och du och Daniel känner Harry bäst av alla!!
    Kramar /Karin

    SvaraRadera