fredag 26 augusti 2011

Svettigt....

Harry svettas mycket igen. Det handlar om de senaste dagarna men det är egentligen inte förrän idag jag reagerar på det...Jag klurar på vad det beror på. Är det för han öroninflammation och är mer påverkad av penicillin och nedsatt ork på grund av infektionen som han svettas. Är det för att han har fått mer ork efter op och kan härja mer här hemma och sedan kommer svettningarna och vilopauserna. JAg är lite kluven och tror egentligen inte att det är en anledning till oro men jag ska klura lite till på det. Är det inte det ena så är det andra. Han har mer ork men mer svettningar och behov av pauser. Råd? För jag antar att det är som vanligt, att det är bara att acceptera läget som det är...

1 kommentar:

  1. Min Skrutta har ju inte alls samma hjärtfel. Men innan op förra året så orkade hon inte röra sig eller göra någonting. Nu far hon runt och med det så kommer alla dessa mikropauser och på något knepigt sätt så blir hon nästan sjukare i mina ögon då. För dessa mikropauser ska hon enligt alla inte behöva och det blir sådan skillnad mellan rörelse och stillhet.

    Några råd har jag inte - utan det är som du säger bara att acceptera läget. Såhär är det, alltså så länge alla undersökningar ser bra ut...

    SvaraRadera