tisdag 27 april 2010

Nyp mig jag drömmer....

...men faktum är att vi är hemma!!!

Vi har efter sex veckor blivit utskrivna från avdelning 323 och tagit vårt pick och pack och styrt kosan mot vackra Vegby! Vi har med ett stort apotek, saturations och pulsmätare med oss hem men hemma är vi! Vi kommer att åka till Göteborg två gånger i veckan för undersökningar men det är det värt för att få sova i sin egen säng och bara få vara.

Ska skriva en mer omfattande uppdatering imorgon men ikväll ska jag bara njuta av min lilla familj!

Lyckan är total och jag är kär i livet!

13 kommentarer:

  1. Välkomna hem!!! Vad roligt för er! Saknar dig som bara den... Kramar Martina

    SvaraRadera
  2. Lyckades visst inte få in min kommentar... så jag försöker igen. Välkomna hem!!! Vad roligt för er! Saknar dig som bara den!

    Kramar Martina

    SvaraRadera
  3. Hmmm, jag lyckades visst...

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad härligt stort GRATTIS och önskar er allt gott av hela mitt hjärta.
    En glad Vegbybo

    SvaraRadera
  5. Välkomna hem, måste vara skönt att få sova i sin egen säng samt att sonen är så pass kry att han får vara hemma! Det är framsteg det!!

    SvaraRadera
  6. Välkomna hem alla tre! Vad skönt för er!
    Massa kramar Erika N

    SvaraRadera
  7. Super trevligt att ha er i byn! Välkomna alla 3 mvh 516

    SvaraRadera
  8. Grattis till er lilla familj! Äntligen får ni komma hem! Jag vet själv hur sjukhusmiljön tär på psyket och välmåendet, särskilt under längre tider..att få komma hem till sina saker och sitt hem med världens mirakel i famnen slår allt. All lycka! kram

    SvaraRadera
  9. åh vad härligt! Njut av landet o fågelkvitter! massa kramar Jonna

    SvaraRadera
  10. Underbart att du orkar skriva lite så man får veta hur det går för er. Härligt att ni äntligen fått komma hem. Nu önskar vi att ni får stanna hemma länge och att allt går riktigt bra!
    Kram Tina.

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. Provar igen :-). Hoppas ni får landa hemma i "vardagen" nu. /Jonas

    SvaraRadera
  13. Hej vännen

    Äntligen har även jag hittat din Blogg.

    Välkomna hem!!!

    Har varit dålig på att höra av mig men tänker/tänkt på er desto mer.


    Med stora hjärtekramar från Ellinor

    SvaraRadera