tisdag 9 mars 2010

Bättre humör idag...

Ringde till min läkare idag för att höra om hon fått brev om min sjukskrivning. Jag fick min kopia igår och det hade hon också fått. Jag trodde att det skulle ta tid men hon hade redan samma dag skickat kompletterande uppgifter till Försäringskassan, snacka om att vara effektiv. Jag var så irriterad igår och det verkade som om hon var det med. Jag förstår fortfarande inte hur de resonerar på Försäkringskassan, men nu hoppas jag att det går fort...

Imorgon ska jag till MVC igen, förhoppningsvis för sista gången...

2 kommentarer:

  1. Skönt att läkarna inte är lika dryga!!
    Det blir säkert sista gången på MVC =)
    PUSS ellan

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Hoppas det löser sig med sjukskrivningen. Ville bara tipsa om en bra sida för oss med barn med hjärtfel.
    http://hjartebarn.ning.com/

    SvaraRadera