måndag 1 mars 2010

Kräksjukan är besegrad för den här gången...

Daniel har överlevet =) Igår satt vi och pratade om att han minsann aldrig får magsjuka och inte har varit sjuk på huuur länge som helst. Det tog ca 30 minuter sen började han att kräkas...

Jag tyckte mycket synd om honom. Han låg i plågor mellan klockan sex till midnatt ungefär sedan somnade han och nu är han på bättringsvägen. Men när en man är sjuk då är han sjuuuk.....Detta resulterar i konstant uppassning och ömkande...

Jag menar att man ska vänja magen vid mat igen genom att äta fil eller blåbärssoppa. Daniel ville ha äppelpaj med vaniljsås och snäll som jag är så fixar jag detta. Nu är det bara att vänta och se vad som händer...

Vi isolerar oss ett tag nu för att inte smitta, men jag är så glad att jag inte har blivit smittad eller sjuk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar