tisdag 15 februari 2011

Och så hände det!!

Hade jag varit religiös så hade jag ropat; Jesus han lever, Hurra, hurra. Ett mirakel har skett...men nu är jag inte så religiös att jag tycker att jag kan göra det...

Iaf, till saken nu. Idag på Harrys 11-månaders dag åt han en HEL portion gröt till frukost för en stund sedan. Jag tappade nästan hakan. De senaste dagarna har han bara ätit några få skedar inte mer...

Jsg visste att det här skulle bli en bra dag! Jag svävar på moln nu...

Så här glad kan man vara när man ätit duktigt!

4 kommentarer:

  1. sedärja!! Underbart Harry!!
    Jag bor ju i Jönköping, så jag får väl lov att gapa: Halleluja!! ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis !! Är det månne träningen med vispgrädde som väckt aptiten? ;-) Kul iaf att han äter, nu kommer det att gå undan, snart vill han ha biff!!
    Kram
    mormor

    SvaraRadera
  3. Härligt Lisa! Heja Harry! <3

    SvaraRadera