fredag 4 februari 2011

Trött på det mesta just nu...

Jag är så less. Trött på vinter och snö. Trött på regn och slask. Trött på mitt öra som gör ont men inte är något. Trött på sjukhusgrejer som inte fungerar.Trött på mycket nu....Tråkigt.

Jag är nog egentligen bara mest trött och seg... Harry använder nätterna till att yra omkring i vår säng som en liten visp. Har inte sovit mer än en timma i sträck de senaste nätterna. Jag tror det är nya tänder på gång.

Längtar nästan till måndag nu, då är det dags att åka till Göteborg för läkarbesök och kuratorsamtal. Där fungerar det iaf. Daniel har jobbat i en vecka nu och det känns. Jag känner mig stressad ofta när inte han är hemma. Jag ska hålla koll på Harrys mat och kräk och välling. Visst fungerar det men jag känner att jag är trött och lättstött och irriterad ofta. Inga roliga känslor att dra runt på när man ska vara glad och positiv.

Nattens bryta ihop punkt kom när jag skulle byta blöja på Harry vid fyra-tiden imorses och hann på den sekunden då jag tog den gamla blöjan och bytte mot en ny bajsa i min säng....då var tårarna nära...tröötttt!!!

1 kommentar:

  1. Önskar att jag kunde skicka dig lite styrka i ett paket! Men du ska veta att jag tänker på er och önskar av hela mitt hjärta att det går bra för er! Du gör det så bra Lisa! Ge Harry en kram / Lenita

    SvaraRadera