onsdag 2 november 2011

Första dagen på förskolan

Idag var det dags. Första dagen på förskolan. Jag försökte planera upp dagen bra men det gick inget vidare. Harry vägrade sova och somnade på vägen dit och jag fick väcka honom när vi skulle gå in.

Väl dör gick det jättebra! Han lekte och härjade och åt en halv smörgås!! Jag hoppas så att maten kommer funka snart. Jag har inga förhoppningar om att han kommer sluta äta på natten men hoppas han kan äta lite mer på dagen iaf.

Ikväll lagade jag kyckling i röd curry, så starkt att det rann i näsan och det passade tydligen unge herrn för han åt ris och kyckling som aldrig förr. Jag skrapade bort såsen men det var nog lite hett ändå för hans näsa rann en del och så satt han och höll sig gör munnen och blåste. Hahah, han är galen men då fort det lagt sig så gapade han igen!

Ja nu kallar sängen. Jag bjuder på lite morgonmys framför teven och Harry som väldigt social i telefon.

1 kommentar:

  1. Vad skoj att det gick så bra på fsk! Han är så sjukt söt er lilla prins. =)

    SvaraRadera