måndag 20 september 2010

Bildbomb och en uppdatering...

Just nu består vårt liv att ett himla åkande fram och tillbaka med Harry för att ta Waranprov eller för att få Fragminsprutor. Tydligen har katen gjort att Waranet är i obalans och det verkar vara svårt att få till det. Det resulterar i att vi pendlar till vårdcentral eller sjukhus och sticker den stackars pojken i stort sett varje dag. En stor eloge till harry som utstår allt utan gnäll. Han är tålig min prins. Vi får sitta i eget väntrum nu för nu härjar förkylningarna hej vilt. Jag får inte längre gå till BVC för det är så mycket snoriga barn där och de vill inte att Harry riskerar att smittas. Innan gick vi på sångstunden och det gillade Harry verkligen men min BVC-sköterska rekommenderade starkt att jag stannade hemma nu. Tråkigt men bara att gilla läget. Förkylda människor dagisbarn och skolbarn som är det minsta snoriga gäller det att hålla sig undan nu. Han får inte bli sjuk nu!!!!

Här kommer lite bilder på Harry de senaste veckorna. Dock har jag inte lyckats fånga hans små tänder på ett enda kort. Han fick tand nummer två på sin halvårsdag.


Harry har börjat lära sig gåstolen och han gillar den skarpt.






Hmmm...mat gillar jag inte än...




Jag har lärt mig räcka ut tungan och gör det numera åt allt och alla, i tid och otid. Hyfs är inget jag vet något om än...




Fyller man sex månader måste man få paket. Mycket spännande.


Öppna, öppna nu!!!


Äntligen får jag gnaga....





7 kommentarer:

  1. Harry är verkligen jättefin Lisa!! Kämpa på, ni är otroliga alla 3!
    Styrkekramar från en gammal klasskompis//T.

    SvaraRadera
  2. Superfina Harry, han är så söt!!! Trist det där med Waranet, hoppas det blir ordning på det snabbt. Jobbigt det där med alla förkylningar som går. Man får hålla dom undan så gott det går och hoppas på det bästa!
    Kram till er från oss!
    Annika o Alice

    SvaraRadera
  3. Han är så fantastiskt söt! Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  4. Lisa han är verkligen sååå söt! Har ni fått reda på nått när operationen kan tänkas bli?

    kram på er

    SvaraRadera
  5. Gullunge!! Kram Lenita

    SvaraRadera
  6. Harry är verkligen supersöt! Önskar er Lycka till med allt!

    Kram Marty Party

    SvaraRadera
  7. Vilka jättefina bilder!! Tänker på er!
    Kram Alexandra

    SvaraRadera