måndag 4 oktober 2010

Nu jäklar sätter utvecklingen fart...



Sedan två dagar tillbaka har det hänt något med Harry. Han som inte gillar att ligga på mage ligger nu på mage mest hela tiden. Han vill så gärna krypa men han kan inte... Han ligger på mage och kämpar och kämpar, svetten rinner och han blir arg. Då lägger han ner huvudet och pustar en stund, väldigt flåsig. Det krävs mycket kraft för att hålla upp huvudet. Jag tycker det är lite synd att han upptäckte det precis nu....tre dagar innan operation. Det kommer ju ta ett tag innan han kan fortsätta med den utvecklingen...eller vad vet jag. Barn är märkliga varelser som går sin egen väg. Det gäller bara att hänga på... Några andra favoritsysselsättningar är att gunga, bada och äta på sina tår...Min goa unge =)


6 kommentarer:

  1. Härliga bilder på Harry! Tycker han blivit stor sedan vi sågs i G-borg för en månad sedan! Jag blir så glad när jag ser honom gunga så där (filmsnutten) han tar verkligen i.
    Kramar från Annika o Alice <3

    SvaraRadera
  2. Åh vad gosigt :0) Åh vad stark han ser ut i kroppen...

    Satt och funderade på om ni hade en sådan där självgungande stol tills jag insåg att det var en liten herre som kommit på hur han skulle få gung på det hela :0)

    Så mycket energi i den lilla killen :0) Tror att det sedan kan finnas en bra sak med att utvecklingen kom igång innan op. För då kan han ju efteråt komma ihåg hur kul en del saker var och kanske fortsätta göra dem och kanske glömma att det gör ont för att han är så nyfiken.

    Hihi har Prinsessan i famnen som vill titta mer på "bebisen", så det ska vi nog göra nu..

    SvaraRadera
  3. Åh hihi måste bara kommentera lite till.

    Prinsessan undrade vad Harry hade i näsan så förklarade att han fick mat där, varpå hon tittade storögt på mig och sa:
    "Mamma säg åt han, man får inte stoppa köttbullar i näsan" .. :0) Bara så du vet :0)

    SvaraRadera
  4. Sötnosen! Vad gott att han har så mycket energi!
    håller med prinsessan ovan, hihihi !!
    mormor

    SvaraRadera
  5. Va pigg han ser ut er lille prins

    SvaraRadera