torsdag 6 januari 2011

Ok, nu gör jag något för mig...

...jag drar på en Roadtrip! Hastigt och lustigt bokades det flygbiljett till Frankfurt häromdagen och imorgon drar jag! En vän till mig ska köra hem från Schweiz ensam och då sa jag att jag kunde följa med som resesällskap. Sagt och gjort om några timmar åker jag och kommer hem lördagkväll alt. söndag beronede på hur bra det går att köra.

Det känns mycket märkligt att lämna mina grabbar men det kommer att gå så bra så! Jag hoppas hotellet har sköna sänger för jag ska njuta av den sömnen...ett litet lagom sätt att ladda batterierna på.

I april är det Daniels tur då han och grabbarna drar till Portugal för att golfa en vecka. Undrar hur han kommer klara sig utan Harry så länge?! Jag hoppas även att vi får till en Gran Canaria tripp här snart. Ska ta tag i det nästa vecka och kolla upp lite resor. Sol skulle min bleka nuna må gott av och jag tror att det skulle göra Harry gott att kunna vara ute lite med, utan att vara så påpälsad och ändå inte må bra... Drömmar, drömmar, drömmar...

Nä, nu sova! Klockan ringer 04,30 då är det dags att gå upp och sedan köra mot flyget.

2 kommentarer:

  1. Bra Lisa, hoppas du får sooova länge och skönt!! Kram Lenita

    SvaraRadera
  2. Härligt - även för M att inte behöva åka ensam genom Europa. Du är guld värd Lisa. Kramar Catrin

    SvaraRadera