fredag 14 januari 2011

Trevligt inslag i vardagen

Jag och Harry har varit i Göteborg och hälsat på fina vänner i två dagar. Mycket roligt har vi haft. Vi träffade en annan hjärtebarnsfamilj som vi inte sett sedan i juni och det var väldigt trevligt. De var nere i Göteborg för en kat så dt är ju under lite skumma omständigheter man träffas. det var iaf väldigt roligt att se dem och deras ljuva lilla dotter.

Efter det fortsatte vår färd ut mot Hönö, väldigt tjusigt. Vi hade en mysig kväll men Harry vägrade sova i resesängen så han fick ligga jämte mig. Inte så många timmars sömn för mig jämte den där lilla krabaten. Kl 04,00 vaknade han och var hör och häpna hungrig. Han åt 120 ml och somnade om. Efer det så vaknade han kl 09,00 och åt 60 ml till och HÖR OCH HÄPNA när vi åt frukost åt han 10 SKEDAR GRÖT.

Vi drog vidar från Hönö vid lunch och fortsatte mot Majorna för ytterligare ett besök men vi blev inte så långvariga för harrys energi började tryta så det var lika bra att han fick sova i bilen på vägen hem.

I morses åt han ytterligare 10 SKEDAR GRÖT. Jag undrar om han har kommit på att det är gott?? Han ville int äta barnmat till lunchen så det är som vanligt men han petade i sig en liten tugga brocoligratäng som vi åt...

Jag förvaäntar mig inget men hoppas stort...

4 kommentarer:

  1. Gott gottigott gott ! Duktig kille ! :-D

    SvaraRadera
  2. härligt att höra att Harry åt gröt

    v


    Mvh BM

    SvaraRadera
  3. Det beror säkert på havsluften =) Han är välkommen snart igen!! Puss

    SvaraRadera
  4. Det var jättekul att träffa er oxå! Harry är en riktig goding och jag hoppas hårt att han fortsätter äta och må bra. Stor kram / Lenita och Liv

    SvaraRadera