fredag 11 mars 2011

Hela familjen däckad...

Hata är ett starkt ord men jag hatar verkligen magsjukan! Nu är hela familjen däckad. Harrys status är densamma som innan. Jag har legat sen igårkväll men börjar piggna till, Daniel har ont i kroppen så det är väl bara att vänta på at den bryter ut.

Harry har inte kissat idag och har han inte kissat inom en timme nu måste vi åka in igen. nget som jag önskar men vad ska man göra. Han vill inte äta något alls längre. Hans dygnsmängd de senaste tre dagarna har hamnat runt 300ml. Idag har han ätit lite välling, några klunkar vatten, nån klunk nyponsoppa. Han vägrar vätskeersättning och när jag ger det på spruta så kräks han...Fy vad jobbigt allt känns just nu. Jag vill bara sova bort det...

Jaja, jag ska inte gnälla mer. Allt löser sig till det bästa.

1 kommentar:

  1. Uscha!!! Vi hade skiten för några veckor sen, det var nog bland det värsta jag varit med om. Det positiva är att mag/kräksjuka inte håller i sig så länge..
    Typiskt bara att det skulle komma när Harry börjar äta mer!
    Kram på er!

    SvaraRadera