tisdag 1 mars 2011

Semester!

Bjuder på några semesterbilder. Harry står och dansar på första kortet. Varje kväll när vi gått ut så har hans små ben gått som trumpinnar i vagnen när vi gått förbi ställen som spelar musik. Han gillar att digga...

Sedan har han ätit glass i stora lagg...och pommes, kinamat, mozarella, pizza och lite annat smått och gott. Det största som hänt är att att han varje dag åt två hela portioner gröt!!

Vi har haft det toppen och jag längtar redan till värmen igen. Stor skillnad på Harrys ätande och mående i värmen. Jag kommer definitvit att åka till värmen en vecka varje vinter med prinsen!






4 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Skön stil han har när han sover!
    :-)
    Gôtt att han har upptäckt mat! Lite "ketchupeffekt" - först kommer inget, sen kommer inget , sen kommer ALLT! Snart äter han er ur huset ;-). Roligt att det går framåt.

    kram mormor

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder på Harry och han ser ut att stortrivas! Vad stor han har blivit, gokillen!
    Kram Annika o Alice

    SvaraRadera
  3. Hej Lisa!
    Tack för din kommentar hos mig! Vilken söt och vacker son ni har :-)! Jag hoppas allt går bra med operationen som ni har kvar. Jag håller tummarna för er och följer ert liv här på bloggen.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. håller med mormor... jädra skön stil när han sover :)

    Ser underbart ut med sol o värme.. kanske nåt man får tänka vidare på :)

    SvaraRadera