fredag 4 mars 2011

Semester is the shit!

Idag har vi varit på Östra hela dagen men det ska berätta mer om imorgon för nu är det mitt i natten och jag vill sova en timma innan Harry vaknar nästa gång...MEN...

Jag måste berätta det bästaste bästa som hänt mig eller rättare sagt Harry! Veckan innan vi åkte på semester vägde Harry 8150g och idag vägde prinsen hela 8730g!!!! Jag trodde inte det var sant, men jag har vittnen...my god!!! Semester is the shit!!!
580g på två veckor!!! Yihoo...jag svävar på rosa fluff!

Berättar fler glada nyheter när jag vaknar igen!

5 kommentarer:

  1. Oj, han skulle behövas semestra lite oftare! Gud så skoj med vikten!

    SvaraRadera
  2. Gud vad roligt med vikten..Han är ju så söt och så duktig eran prins.

    SvaraRadera
  3. Wow, det var det värsta, helt underbart!! :) Måste åka NU! Tänk Alice som när hon var sjuk i januari gick ner 1 kg på 2 v och landade på samma vikt som hon hade i juni-2010. Nä, nu blir det resa, punkt slut! :) Så glad för er skull.
    Kram på er!
    Annika o Alice

    SvaraRadera
  4. Tänk om man kunde få resor utskrivna på recept för det verkar ju som att Harry svarade bra på det..

    Skönt att ni fick en bra resa :0))

    SvaraRadera