tisdag 15 mars 2011

Hipp hipp hurra, det är Harrys första födelsedag!!!

Nu har dagen jag bävat för kommit. Harrys första födelsedag. Nu känns det som en självklarhet att den är här och att många fler ska komma men för ett år sedan kändes denna dag som ett overkligt mirakel. Nu är den här och det är underbart! Vår kämpe har klarat sig genom så många prövningar som jag knappt kan tänka på och han kommer att klara av så många fler. Harry min modiga hjälte. Idag är det din dag! Stort grattis och all kärlek till dig!

Imorses fick Harry lite presenter så nu håller han låda med dem. I eftermiddag blir det tårta till prinsen och grädde brukar han ju gilla så jag hopppas att det går ner!




Harry helt ny 15 mars 2010



Harry 1 år 15 mars 2011

7 kommentarer:

  1. Grattis grattis! Vilket jäkla år ni haft va? Imres lillasyster fyller ett år idag också - tyvärr måste jag erkänna att även om det är stort så är det något extra speciellt med första ettårsdagen - särskilt när man haft ett allvarligt sjukt första barn... Hoppas ni får en fin dag allihopa!

    SvaraRadera
  2. Grattis!

    Jag läste din blogg under ett par månader förra året (Var det HejaAbbe-pappan som tipsade om den?), både innan och efter Harry var född. Sedan tappade jag bort er efter en datakrasch och hittade er igen häromveckan - Underbart att se hur stor Harry blivit!
    Nu väntar jag en egen liten skrutt om ett par månader.
    : ) // K

    SvaraRadera
  3. Grattis världens bästa Harry! Och grattis till er också Lisa och Daniel. :-)

    Kram Alexandra, Mats och kusinerna

    SvaraRadera
  4. Grattis grattis Harry på din födelsedag!

    Vilket år du haft, vad du sett och vad du gjort. Men vad mycket kärlek och gos ni hunnit uppleva!

    SvaraRadera
  5. Tack för alla gratulationer! Och kul att du som läste bloggen tidigare har hittat tillbaka och grattis till din graviditet. Du har det bästa framför dig!!!

    SvaraRadera