torsdag 10 mars 2011

Trött idag...

Vi höll oss hemma ända till klockan elva igår kväll men då ringde jag in till sjukhuset och de tyckte vi skulle komma in direkt. Sagt och gjort, vi åkte in. Allt tog jättelång tid. Vid tvåtiden så tg de blodprover på Harry och de skulle ta några timmar att analysera så då bestämde vi oss för att åka hem igen.

Idag är jag trött....Harry kräktes ner sin säng, vår säng, typ fem ombyten igår. Imorses vaknade han av en kräkning vid sju och sen har det fortsatt...vi somnade väl vid fyra inatt så pigg är det sista jag är idag.

Nu avvaktar vi för jag vill inte åka in till sjukan idag. Jag ger nyponsoppa, Infantrini och vätskeersättning. Daniel ska köpa med sig Proviva hem sen.

Nu somnade Harry så det ska jag med göra.

Over and out

2 kommentarer:

  1. lilla killen :( hoppas det är snabbt övergående, och vi fick tipset blåbärssoppa av läkarna i gbg, samt avslagen rumstempererad cola.. vart åker ni? akuten eller blir det infektion direkt?
    kram therese

    SvaraRadera
  2. Ovanstående tips; blåbärssoppa och avslagen cola är suveränt ! ...om du får i honom det...? Annars är resorb oslagbart, kanske lättare också - bara en brustablett i lite vatten , smakar nästan ingenting..
    Kram
    Mormor

    SvaraRadera