måndag 21 mars 2011

Min fina prins, det rullar på nu!



Min lillplutt blir stor. Idag har han haft en riktigt bra matdag. Flera flaskor välling har slunkit ner, två hela portioner gröt och lite barnmat och lite vanlig mat och höjdpunkten på dagen...en hel bit cheesecake. Kanske, kanske vänder det på riktigt nu. Harry har fått två nya kindtäner, som jag helt har missat! Inte konstigt att han har sovit dåligt och gnällt och gnagt på sina fingrar. Knasmamman har inte tittat efter i överkäken och därför har inte Harry fått minsta alvedon eller något smärtlindrande alls...men men nu är förhoppningsvis den pärsen över.

Ikväll har vi haft lite kalas för familjen. Harry fick en gåvagn och med den drog han iväg direkt utan att vara rädd det minsta. Jag vet inte om jag är glad eller inte att vi inte skaffat en tidigare. Hade han haft den tidigare så hade han säkert gått nu men å andra sidan hade jag inte haft en lugn stund då. Jag är väldigt glad att han inte äter Waran nu för jag anar att det kommer bli en del smällar framöver...

2 kommentarer:

  1. Det låter ju underbart Lisa!! Vad skönt att det börjar lossna lite med maten.
    Passar på att tacka för tipset om hjärtebarnsfonden, Jag fick 4000kr! Går oavkortat till familjens Rhodosresa i maj! Ha en härlig vår. Stoor kram till er alla tre / Lenita

    SvaraRadera