fredag 15 april 2011

Det kom ett samtal...

I onsdags förmiddag fick jag ett samtal från chefen för barnmottagningen. Hon ringde för att be mig om ursäkt över det sätt vi blivit behandlade på. Läkaren var sjuk så honom kunde jag inte prata med. I alla fall så sa hon att de skulle se över sina rutiner för att det ska inte få gå till på detta viset. Läkarna måste få mer tid till att skriva intyg och ta hand om sina patienter. Hon sa att det var problem med läkartätheten just nu och att hon var riktigt ledsen övar att vi drabbats av detta.

Jag tycker det var bra gjort att ringa och faktiskt erkänna att de inte lever upp till sina åtaganden. Jag var inte arg och känner att jag inte orkar vara det heller. Nu ska jag vara föräldraledig på riktigt istället. Det ska bli roligt, är man föräldraledig så känns det ju som om Harry har gjort massa framsteg och det har han gjort den sista tiden.

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar