onsdag 20 april 2011

Gissa...

Tror ni det kommit något intyg än???? Väntar på ett intyg till vårdbidrag nu istället MEEEN...tror ni det har kommit...Ett fett NEJ på den frågan.

Ska jag bli förvånad, ska ge upp, ska jag ringa tidningen och be dem göra ett repotage om vården? Eller ska jag bara ha is i magen och vänta?

Vet ni vad jag gör? Jag packar väskan, drar till vackra Höno och fina Fia imorgon och sen drar vår lilla familj vidare på en härlig hotellweekend i Lund och besök hos Daniels syster och hennes familj för ett mysigt påskfirande och träffa Harrys nyaste kusin Wilma sex veckor! Vi ska äta gott och njuta av solen och allt tråkigt med sjukhus finns kvar nästa vecka när vi är hemma igen så nu skiter jag idet och lever livet!

Glad Påsk alla ni fina människor som läser!

KRAM

6 kommentarer:

  1. Håll i hatten jag väntade i 7 veckor ..Det är bara att bli van.
    Kram Gisse

    SvaraRadera
  2. Det gör ni rätt i!
    Glad Påsk på er / Lenita och Liv

    SvaraRadera
  3. Önskar er Glad Påsk och ni är helt otroliga på att kämpa. Hälsa Pamela med Familj Kramar Vegbybon :-)

    SvaraRadera
  4. Tja

    Nu har jag uppdaterat mig igen. Först GLAD PÅSK och hoppas ni får det riktigt gött, sen..jag spyr också på vården ibland, sega är bara förnamnet. Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Första gången så väntade vi på intyg i inte mindre än fyra månader, för det föll hela tiden mellan stolarna. Men du nya tag efter påsk och kanske har ni även fått en påskpresent då??

    Glad påsk på er iallafall och hoppas ni har en lika solig påsk som vad vi har!

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni fått lite "solenergi" i helgen och kunnat ladda batterierna! :-)
    Tycker det verkar vara en bra idé att ta kontakt med tidningen. Inget sätter sprätt på politiker och andra berörda som lite skriverier i media...och snart är det omval till landstinget...
    mormor

    SvaraRadera