måndag 25 april 2011

Ett litet stygn i hjärtat...

Nu är en härlig påsk till ända. Vi har haft härliga dagar i ett varmt och soligt Skåne. Ville inte åka hem, tillvaron där är lätt.

Jag har en deppig dag idag. Mycket tankar hit och dit. Imorgon är det vardag igen och dags för nya synagissputor och ul för Harry och det blir jag inte direkt gladare av. Harry drömde mardrömmar i natt igen. Liten kille som skriker i panik och fastän att vi väcker honom och vyssjar så är han otröstlig och rädslan lyser i hans små ögon. Då gör det ont i mammahjärtat för jag vet inte vad hans rädslor är, jag bara håller honom hårt och nära. Lite svajigt humör idag och helst vill jag bara krypa ner under täcket och vakna en annan vecka, typ i juni eller nåt...Ett litet stygn i hjärtat men det läker som allt annat.

Imorgon kommer bilder från helgen, ska bara vaska fram kameran igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar