måndag 11 april 2011

Sköna dagar och tuffa nätter

Lillen mår fint på dagarna och vi går och går och går. Han vågar inte släppa taget än men ett par steg tar han om jag ställer honom framför mig, han och farmor har övat mycket. Så nu går dagarna rasande fort och jag får ingenting gjort för vi bara går och går....



I övrigt är jag lycklig för att våren är här. Vi har varit ute hela dagen idag och större delen av helgen. Helt underbart är det. I lördags var vi på ett ljuvligt ettårs kalas där de bakade pizzor på stenugn och mumsig gulachsoppa som stod och puttrade över öppen eld. God mat och en öl i solen var ett ljuvligt vårtecken! Harry låg och snusade i vagnen i nästan två timmar och sen var det full fart på honom. Daniel saknar oss men han har det riktigt gott i solen men längtar efter Harry.



Harry kämpar på med sina tänder, på dagarna har han fullt upp men på nätterna är han ledsen och gnager på sin hand och på sin nalle. Kan inte föreställa mig hur det känns att få sex tänder samtidigt. Lille parveln.....

Idag har vi promenerat och tittat på hästarna och sedan har Harrys kompis mr T med mamma hängt här i trädgården. Sen fick vi mer sällskap av fina Marie som kom och åt kvällsmat. Alltid roligt med sällskap!





Nu längtar vi efter att Daniel kommer hem förhoppningsvis med en massa fina presenter till oss! Och när han kommer hem så ska vi införskaffa en sandlåda till Harry illa kvickt, för nu börjar utelivet och då måste vi ju ha riktiga grejer att leka med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar