torsdag 5 maj 2011

Febrig kille...

Tredje dagen med 40 graders feber nu...Trodde först att det var tänderna för nu har ungen 16 st men nu undrar jag om det inte kan vara tredagarsfebern. Jag, ja det återstå att se om han får några utslag eller inte, får nog ringa BVC imorgon om det inte blir bättre...

Min lille prins är iaf en liten ömklig kille nu mest vill vara nära. Dock vill han fortfarande gärna vara utomhus så han sätter sig vid ytterdörren och gråter en skvätt då och då för att viinte är ute så mycket nu. Jag har varit ute drygt en timma varje dag med honom men mer tycker jag nog inte att jag vågar ha honom utomhus...

Imorses sov lilleman till halv tio efter en jobbig natt. Jag är helt slut idag efter natten så det blir en väldigt tidig kväll idag...

1 kommentar:

  1. Åh, stackars Harry, och er! Hoppas han kryar på sig snabbt, lill-killen. Får han i sig något, eller vill han inte ha nåt? Viktigt att han dricker bara då han har feber.
    Massor med krya kramar
    Annika om Alice

    SvaraRadera