lördag 15 oktober 2011

Helg igen....

Hallå, vart tar tiden vägen?! Jag lovar skärpning....

JAg och Harry har haft fullt upp i veckan vill jag lova. Vi har besökt flertalet öppna förskolor. Harry älskar att sjunga och det är så roligt att titta på hur han lever sig in i sången.

I måndags var jag även på möte med vår psykolog. Nu kommer det nog att hända grejer....Harry ska in på förskola för att ätträna, hjälp. Nu verkar det inte som om vi får plats på den förskolan jag helst ville vara på men nu får vi ta det som erbkuds....trivs vi inte där så får vi väl byta. LÅter lätt nu men jag tyckte det var riktigt jobbigt när hon sa att det inte kommer finnas plats...

Harry är för övrigt helt ljuvlig nu, han har börjat sova i sin säng ordentligt nu och sen kryper han upp i min säng på morgonen och klappar mig på kinden och ger mig en puss....kan man vakna på ett bättre sätt? Jag vaknar iaf med ett leende när jag får se finaste prinsen sitta i sängen jämte mig med världens leende på läpparna för att han själv tycker att han är så duktig när han väckt sin mamma....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar