fredag 7 oktober 2011

Och så tar vi helg då....högt och lågt

Fredagen började bra. Daniel gjorde en linbana i köket och Harry skrattade så han skrek åt detta. Fram och tillbaka flög den stackars ballongen och Harry skrattade och skrattade. Det var riktigt roligt.

Harrys "linbana"


Klockan tio skulle jag och Harry på fika med en hel hög andra barn. Det var bara att Harry somnade i bilen på vägen dit och låg sedan och sov i vagnen utanför i två timmar och missade därför hela lekdejten för när han väl vaknade hade alla andra barn gått hem och det barnet i vars hem vi var hade somnat...Attans

Vi löste detta genom att styra upp en fika hemma på eftermiddagen och så kom en fin lite kille hit och lekte med Harry. Det skiljer knappt ett dygn på grabbarna och de är så söta ihop!


Dagen för Harry fick tyvärr ett lite tråkigt slut när han ganska så trött skulle springa ut i hallen och fick in en fullträff mellan pannan och matsalsbordet. Tredje gången den här veckan han slåt sig. Undrar hur bra kombination det är att slå sig hårt när man äter blodförtunnande....

Stackarn fick ett horn i pannan och först var det bara lite rosa men nu några timmar senare är det nästan svart. Lille prinsen som han grät. Då var det tur att hans kompis hade med sig hunden för är det något Harry älskar så är det djur och den här fina Amstaffen är han helt kär i.






2 kommentarer:

  1. Men stackars llla gobiten, hoppas det går ner snabbt och att han inte har så ont! Det är väl typiskt det där, att avsluta med en olycka.
    Jag har ännu inte ringt dig Lisa, det var väl i sommras någon gång jag skulle ha gjort det, det får bli inom snar framtid.
    Alice och jag skickar kramar till Harry!
    Annika o Alice

    SvaraRadera
  2. Du ska bara se hur Mila såg ut på sin 1-års dag. En likadan bula, fast mitt i pannan strax ovanför näsan. Mitt fel också! Ramlade med henne i famnen. Tror du jag hade världens sämsta samvete eller? Första bulan, på första födelsedagen p.g.a MIG!! Usch!

    Ögnade lite igenom din blogg och du skriver så förbannat gripande så jag knappt orkar läsa allt, så det var därför som jag fastnade för bilden. Tänker på dig/er emellanåt även om det var vansinnigt längesen. Stoor kraam! /Danijela

    SvaraRadera