tisdag 17 januari 2012

Min lilla juvel älskar sin pappa

Daniel jobbar borta och nu har Harry börjat sakna honom på allvar. Inatt eller imorses jag vet inte vad jag ska kalla tiden vid fyra, då vaknade iaf Harry och skulle äta som vanligt. Han kröp upp i sängen och blev så ledsen över att hans pappa inte var där. Stora krokodiltårar föll.

Harry skulle upp och leta, han gick genom rummen i huset gråtandes och ropade efter pappa. Då gör det ont i hjärtat att inte kunna ge lillplutten det han vill. Han fick mig att lyfta upp honom i köksfönstret för att se om han såg bilen men den var borta och då kom det än mer tårar.

Han ställde sig i hallen och ville ta på sig skorna för att gå ut och se om pappan var där men det gick ju inte heller för sig.

Tillslut somnade min lilla ängel i min famn snyftandes efter pappa. Vi ringde honom imorses vid halv sju och då låg Harry och kramade telefonen och lyssnade till Daniels röst tills han somnade igen...

Lyckan var stor när Daniel kom hem från jobbet ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar