fredag 20 januari 2012

Något som jag läste fick mig att tänka

Jag undrar vart min kraft tog vägen, var är alla de texter jag klurar på i mitt sinne. De där texterna som kommer om natten. Om natten när tiden finns, när det inte finns annat att göra än sova, mata och reflektera.

Jag har tusen tankar, tusen känslorus och tusen texter som jag vill få ur mig men vart tog kraften vägen?

Bloggen är min ventil men jag saknar kraften att ventilera. Jag har blivit vek och vag. Jag skriver om vår vardag med många stavfel för att Harry plockat bort tangenterna frn datorn. Nu har jag fått en ny dator, nu finns inga ursäkter till dåligt skrivna texter längre. Nu är det bara kraften som saknas.

Jag ska ta tag i min kraft och i min ork. 2012 ska bli ett positivt år jag ska bli starkare!

1 kommentar:

  1. Jaså, river Harry bort tangenter? Då är Imre i gott sällskap. Sköt om er, familjen.

    SvaraRadera