torsdag 18 februari 2010

Jag ser det snöar, jag ser det snöar....

Det var väl inte så roligt, hurra???

Daniels lillasyster har sportlov och har därför sovit över här i natt. Idag gick vi upp och drog ut i snön för att åka pulka. Det gick finfint. Vi skulle egentligen åkt till djurparken men det ställde vi in för vi trodde det skulle bli snökaos. Det kom ju inte förrän nu så vi hade gott kunnat åka...men vi fick en himla trevlig dag ändå!! Mysigt =)

Igår pratade jag med Östra om att få komma och till förlossningen och titta lite. De hade inga visningstider längre men vi skulle förbereda alla våra frågor och funderingar´, så skulle de ordna en visning för oss ändå. Tips om frågor mottages gärna. Jag har fått goda råd av en annan hjärtebarns mor som jag är väldigt tacksam över.

Har börjat räkna ner till tisdag nu. Det sista sköterskan jag pratade med sa var "nu kniper du igen iallafall tills på tisdag, men gärna några veckor till". Jag tar till mig och lyder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar