fredag 29 januari 2010

Äntligen lite positiva besked!

Yay...Daniel hämtade posten och där låg ett kuvert från sjukhuset. Ännu en remiss tänkte jag, för de breven kommer ju lite då och då. Det var det inte, det var resultaten från den fullständiga kromosomanalysen!

Vår lille kille har inga kromosomavvikelser alls, allt var normalt!!! Nu är vi ett steg närmare att kunna operara honom. Man måste glädjas åt det lilla,nu är jag så glad att jag gråter!

Jag sa till Daniel att nu är han ju nästan felfri, bara ett lite skruttigt hjärta...det tar vi väl oss igenom?! Jag hoppas och önskar av hela mitt hjärta nu att han ska vara en stark individ och att hjärtat inte kommer förändras mer nu! Min lilla bebis, som jag längtar efter dig!

6 kommentarer:

  1. Vet du vad Lisa, jag tror han är en stark liten skit som ni kommer få glädjas av lääänge framöver :) Jag tänker på er för jämnan! kramar!

    SvaraRadera
  2. Jaaaaa! Va glad jag blir! Läser din blogg och tänker på er ofta.

    SvaraRadera
  3. där ser du! det kommer gå finfint!! /Emlan

    SvaraRadera
  4. åh vad underbart!!
    det kommer säkert gå jättebra ska du se!!
    kramar

    SvaraRadera
  5. Det blir bra ska ni se. Ta väl hand om er. Kra m Pia o Per-Ola

    SvaraRadera
  6. Tänker på dig! Du är fantastisk! Ta hand om dig, det är bästa sättet att hjälpa lillen. Hälsa Daniel. Kram Evelina

    SvaraRadera