måndag 25 januari 2010

Nedräkningen kan börja...



Nu har jag gått in i vecka 33 i den här graviditeten. Jag växer och börjar känna mig rätt enorm nu. Jag kan inte se mina fötter och har svårt att få på mig skorna och det är ändå inte slut på växandet. Jag undrar hur känge till jag kan köra bil?

Det är fler än jag som längtar efter bebisen nu, våra kompisars tvååring väntar tålmodigt nu. Igår kom hon och sa att hon skulle bara knacka lite på bebisen. "Jag knacka på bebis" Sagt och gjort började hon knacka på magen och frågade otåligt om bebisen inte kunde komma ut nu."Kom uuut nuu" när han inte gav sig tillkänna frågade hon om hon kunde få hälsa på bebisen. "Jag bara öppna lite å sen stänga". Svårt att förklara att man bara måste vänta till han vill komma ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar