fredag 17 december 2010

Sonden borta igen...

Ok, min lille prins gillade inte sin sond. Den åkte i och ur två gånger igår och när han i morses gjorde sig av med sonden för tredje gången så vägrade jag att sätta den igen. Ibland bryr han sig inte alls om sonden men ibland verkar det som om tejpen retar honom nåt så fruktansvärt.

Han har ätit rätt dåligt idag med men det går. Det märks att han inte är helt hundra, lite rosslig och hostig så han är mycket gnälligare än i vanliga fall...

Jag känner mig otroligt trött idag, fick två timmars sammanhängande sömn i natt för först så var jag uppe och matade till kl 02,00 och efter det så vaknade Harry både kl 03,00 och kl 04,00. Skulle behövt en paus idag men bara för det har Harry inte velat sova på dagen och Daniel är på julbord så honom har jag inte sett till idag och han kommer antagligen inte hem förrän sent inatt. Hoppas att han är hyfsat pigg så jag kan få sova lite imorgon bitti.

Nu har jag precis lagt Harry för andra gången, hoppas innerligt att han kan sova gott nu. Idag är första gången som jag känner att jag verkligen är sådär trött att jag inte orkar mer. Daniel ska inte jobba mer nu och det är tur säger jag bara. Jag känner att de senaste veckorna när jag varit hemma själv har tärt på mig ordentligt.