torsdag 30 december 2010

Vilken dag...

Harry vaknade halv fyra imorses med stora tårar. Lilleplutten kom inte till ro hur vi än försökte utan var bara ledsen. Jag gick av och an och vyssjade men inget hjälpte. Till slut vid fem- halv sex på morgonen gav jag upp och då fick Daniel gå upp med prinsen och jag sova lite. Jag tror det är mardrömmar som spökar igen, jag tror även att Harry börjar bli litet mörkrädd...Han vill inte gärna ha det helt mörkt i sovrummet när han somnar nu utan vi lämnar ett svagt ljus kvar istället för att släcka lampan helt.

Dagen har inte varit direkt en höjdardag utan Harry har varit ganska så ledsen hela tiden faktiskt. Upp och ner har det vänt. Vi är helt slut nu. Nu ligger Harry och sover på Daniel mage här i soffan efter att återigen ha vaknat och gråtit. Hoppas han sover hela natten när vi lägger tillbaka honom, annars blir det en lång nyårsafton...

Vi har fixat smoking till lillen, eller faktiskt två plus en frackbody och finbrallor...man vet ju aldrig hur många gånger killen spyr och det gäller ju att vara tjusig hela nyårsafton!!!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar