torsdag 6 maj 2010

Harry börjar ta sig ton och vi gör oss redo för omvärlden...

Vi börjar bli varma i kläderna nu och börjar känna oss mogna för besökare...

Så om ni vill hälsa på och uppfyller kriterierna om att vara fullt friska och absolut inte förkylda så skicka ett mess eller slå en pling så kanske kan vi ses!

Harry har börjat ta sig ton och det är härligt! BVC var här igår och Harry pratade och pratade. Han riktigt flirtade med BVC-sköterskan. Mamma och pappa måste vara riktigt roliga för att han ska flina åt oss men sköterskan fick massa fina leenden utan ansträngning... blir han en charmör?

Här kommmer lite bilder på en del av hans uttryck;











Sist en bild som visar hur mamma trivs bäst. En gosig bebis på bröstet är ljuvligt! Kärlek. Jag känner mig komplett med honom och har nu svårt att föreställa mig hur livet var innan han kom. Jag har längtat efter honom hela mitt liv utan att veta om det. Han är min prins och jag älskar honom över allt annat. Nu har vår långa resa börjat men det gäller att ta tillvara på hållplatserna och njuta i stunden. Idag kommer aldrig igen...

4 kommentarer:

  1. När han får bort sockarna får han allt ta och lära sig spela gitarr =) Massa pussar Ellan

    SvaraRadera
  2. Han kommer garanterat bli en farlig liten en :)

    SvaraRadera
  3. Va härligt det är att läsa om er nu Lisa!!=)
    Är så glad för er skull!!
    Kramar Jessica

    SvaraRadera
  4. Ja jösses så fin han är Lisa och himla roligt att allt går som det ska. Det syns på honom att han kommer bli en liten spjuver med världens personlighet. Kramar på er allihopa. /Danijela

    SvaraRadera