torsdag 13 maj 2010

Och så tar vi ett steg tillbaka igen då....

Harry ligger numera på gränsen på hur lågt han får gå ner i saturation. När vi kom hem från sjukhuset med färskt blod i kroppen poxade han runt 80-82%, efter en vecka runt 77%, efter två veckor 74% och nu när det gått snart tre veckor ligger han på 69-70% i syresättning. Blä, blä, blä.....

Jag vill inte att han sjunker mer nu för då blir det sjukhus igen. Snälla Harry stanna kvar och ryck upp dig nu! Han ser itne ut att må så dåligt nu men man märker att han är tröttare. Jag hoppas att det bara är sviterna efter synagisen som drar sig kvar men att de försvinner snart. Nu är det banne mig dags för det där magknipsjärnet att sätta lite fart och börja verka. Jag vill inte trycka i honom det utan att det ger resultat...

Ja, ja det är dags för läkarbesök i Göteborg på tisdag igen, jag hoppas att vi inte behöver åka innan dess...

Daniel har idag invig sin nya Weber deluxe monstergill...och det blev gott. Den grillpremiären var efterlängtad av min kära sambo. Ätandet gick det dock lite sämre med för just då bestämde sig Harry för att starta skrikfesten...han är en riktig liten kelgris nu för tiden...älskade barn!

Far och sons stora gemensamma intresse...SOVA! =) sötisar....



Ha en trevlig Kristi Himmelsfärds helg nu sör det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar