söndag 16 maj 2010

Söndag

Idag har vi varit hos Harrys farbror med familj och firat hans 37års dag. Härligt att komma ut litegrand. Nu fick de äntligen träffa prinsen, det hade både vi och dem längtat efter!

Dagen för övrigt har varit bra, börjar vänja mig vi den dagliga kaskadkräkningen...Snacka om att det var tur vi köpte ny tvättmaskin och torktmlare innan Harry föddes för de kommer väl till pass nu. Kräkkläder, handdukar och haklappar är hett eftertraktade!

På tisdag är det dags för läkarbesök i Göteborg igen. Dags att kolla shunten och ta nya prover. Hoppas allt ser bra ut. Jag undrar över hans vikt, han har kräks en del så jag tvivlar på att han har gått upp i vikt denna gång...

Något som är positivt är att han poxade helt oväntat 76% idag, mycket bättre än de senaste dagarnas 71% =)

3 kommentarer:

  1. Känner igen det där med kräkningar och tvätt i massor. Passar på att tipsa om ett superbra fläckborttagningsmedel som tar nästan allt: galltvål!

    SvaraRadera
  2. Jag såg er från Roberts balkong när ni stod ute på framsidan, ville så gärna komma ner och säga hej men jag är lite förkyld så det får bli en annan dag :)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Har länge funderat på att skriva ett par rader men inte fått ihop något vettigt. Nu skriver jag ändå och är alldeles varm i hjärtat av att läsa er blogg. Ni är fantastiska föräldrar till en fin liten kille. Harry får den bästa kärleken som går att önska. Goaste kramar från Paula Waldner

    SvaraRadera