måndag 10 maj 2010

Trött...

Idag är vi trötta både jag och Harry. Harry är hängig idag, ingen feber men hängig. Han har inte orkat äta något själv alls idag och blir bara ledsen och svettig när jag försöker ge honom flaskan och sedan somnar han. Hoppas att det är övergående men jag tycker att han äter mindre och mindre själv och vi får sonda mer och mer...Kräkningar och magknip kommer tätare och lactulosen verkar inte ha hjälpt än iaf. Vi ska till sjukhuset för kontroll och ny synagisspruta imorgon så jag får höra mig för vad de säger då...

Vi går ett steg fram och två tillbaks hela tiden. När han mår bra leker livet men när han får en dålig dag så känner man sig matt...

Nu är det säkert ingen fara men det är ändå jobbigt när han är såhär. Jag hoppas att han piggar på sig snart igen. Om en stund ska vi premiäråka till BVC för kontroll.

2 kommentarer:

  1. Den konstanta oron är påfrestande. Att man aldrig kan planera något och även om allt är bra för stunden kan man inte veta hur länge det ska hålla i sig. Det tär. Hade turen att bara leva i det drygt ett halvår men jag kommer ihåg hur det var när jag läser här.

    Ser förresten att Harry är född samma dag som Imres lillasyster, de är precis lika gamla!

    Håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  2. Hej vad kul det var att hitta er här i cyberrymden!! Härligt att läsa att ni fått komma hem. Kämpa på, vi håller våra tummar!! Liv och Lenita (rumskamrater i övervakningsrum 3 på 323,an)

    SvaraRadera